Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 13:31:06 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/13449 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Hõbepaju tn 1 // 3 // 
Hõbepaju tänav, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Hõbepaju tn 1 // 
Hõbepaju tänav (Veetorustik, kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27209568>  (menetlus nr: 
466001), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister